Personell pages

From 36C3 Wiki

I am Paul 14 years old and i love gaming. its my favorite hobby. When i am not playing games i have to learn for school or i meet my friends. Often i am playing Minecraft and sometimes other games. Minecraft is my favorite game. Since 2018 I was every times at the congress.

Thats why I would like to setup a Server for u In congress we will post some infos for the server and the IP. / Ich bin Paul 14 Jahre alt und ich liebe das zocken. Es ist mein Lieblings Hobby. Wenn ich keine Computerspiele spiele, lerne ich für die Schule oder treffe mich mit Freunden. Meistens spiele ich Minecraft und ab und zu andere Spiele. Seit 2018 bin ich jedes mal auf dem congress gewesen.

Deshalb möchte ich einen Server für euch aufsetzen Auf dem Kongress hängen wir noch ein paar Informationen für den Server aus und natürlich die IP.

Archived page - Impressum/Datenschutz